Psy do adopcji, schronisko, dodaj psy do adopcji. Dołącz do społeczności, schronisko dla zwierząt z całej Polski, uratuj świat pupila! www.pupilove.pl

Portos

13221055_1129315243757119_4220228713641511604_n
Pupilove.pl

Psie dziecko..przekochany Portosik ….czy uda mu sie znalezc dom…taki naprawde odpowiedzialny, dobry dom? Dom, ktory w razie nasilajacych sie dolegliwosci bedzie leczyl maluszka ? :/
On ujuz tyle przeszedl….moze jest ofiara wypadku? 🙁 Tego niestety nie wiemy :/ Wiemy natomiast, ze musial bardzo cierpiec….Te wszystkie zalamania do momentu zrosniecia napewno okupil wielkim bolem 🙁 Moze uda mu sie pomoc…W kazdym razie szukamy do skutki <3 Prosimy o pomoc <3

CZY KTOS POKOCHA.. BEZ WZGLEDU NA WSZYSTKO :/
TAKIE KOCHANE TAK BARDZO JUZ SKRZYWDZONE MALENSTWO POWINNO BYC W DOMU A NIE W SCHRONISKOWYM BOKSIE..PILNIE SZUKAMY DOMKU DLA PORTOSKA <3

Portos ma cudowny charakter, jest ogromną przytulanką, zgadza się z psami, kocha wszystkich.
Mysle, ze nie bedzie przeszkoda to, ze pisnka czasem kuleje…domek bez schodow tylko.. i napewno zadnych ..wyczynow sportowych. Portos funkcjonuje normalnie przy okresowej kulawiznie, psiak ma zaledwie 5 m-cy…Co to psie dziecko musialo przejsc !!! 🙁 Ile bolu zniesc :'(
Musi znaleźć dom świadomy jego stanu zdrowia…
Badanie rtg wykazało u Portosa deformacje miednicy nadpanewkowe, złamanie lewej kości kulszowej, nadwichnięcie w stawie biodrowo-krzyżowym, złamanie w spojeniu łonowym. 🙁
Zmiany zwyrodnieniowe w prawym stawie biodrowym, zanik szyjki prawej kości udowej. 🙁
Nic nie można już z tym zrobić poniewaz wszystkie złamania sa stare i krzywo pozrastane. 🙁 Mamy nadzieje, ze znajdzie sie odpowiedzialny, dobry dom, ktory sie zaopiekuje Portoskiem bo..powinien opuscic schronisko jaknajszybciej…

Czeka w schronisku Fauna w Rudzie Sl.

tel. w spr. adopcji 660486819

Komentarze

komentarze


Pupilove.pl
http://www.pupilove.pl

"Ratując jednego psa nie zmienimy świata...ale świat zmieni się dla tego jednego psa"

schronisko psy do adopcji